E dey important make you get at least two streams of income, how you go fit identify the one wey go pay pass na him be matter. Make we no g or get say plenti people wey dey collect salary dey work pass how dem suppose work. If COB on letter tok say na 5pm and you come carry your bag at 5:10pm, a typical employer go asks you say shey you done dey go be that (lol). So for most people, e dey important say the the side hustle no go be the type wey go chop time wella – say maybe a weekend gig or something they can do remotely. This article go focus on opportunities wey dey for the agricultural sector because e get plenti opportunities wey people never sabi.
Let’s get to it…
1. Fruits Selling: Nigeria dey blessed say dem dey produce fruits all year round! Cucumber, cabbage, carrot, banana, orange, watermelon, apple, pineapple and lots more. Purchase and resale of dis fruits for the public commands a high price. You fit choose to package am as fruit salads and deliver dem to offices or deliver to home in their raw states. You fit even partner with smoothie companies.
2. Egg Distributing: Eggs na everyday something dem dey demand am always. Asides the fact say 7 out of 10 families dey chop eggs on a daily basis, there are the bakers, chefs and restaurants use eggs on a daily basis, let’s not forget the local egg roll makers! You can purchase from farms or companies like FarmAgric (www.farmagric.com) at wholesale rates and resell to make as much as N500 per crate. Consider the numbers you fit generate in a week.
3. Farm Sponsorship: This one na d best venture for person wey want him money do all the work while he cashes in. Farm sponsorship just requires a sponsor to sign up make e provide some of the funds wey e need to cultivate farmlands while companies like FarmAgric go work with farmers to produce and sell the crops and pay sponsors back their money with interests ranging from 15 – 30% per cycle depending on crop/farm of choice. This one sweet because no be only say you go dey make your money, you go also dey contributw to the food basket of the nation. To become a FarmAgric sponsor or more information on their offerings, visit www.farmagric,com and follow them on social media on @farmagric (twitter and instagram)
4. Feed Distributing: A lot of people don dey venture into agriculture. Both poultry and catfish na him dey dominate the livestock industry wey don dey lead to an increase in feed brands across the nation. Simply sign up as a distributor with one of the various feed brands in the country and supply start ups.
5. Chicks Distributing: this one dey Similar to feed business, sale of day-old chicks dey very lucrative. Supplying birds to farms after u collect dem from the hatchery na business weyu no even require plenti capital and e go bring u better profit.